loading...
::.دانلود رايگان .::برترين سايت تفريحي واموزشي::.
سالار بازدید : 398 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)
------------------------------------------------------------------------------

حلالم کن اگر دوری اگر دورم/ اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم ، بگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم/ که میدونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم

-------------------------------------------------------------------------------

تو مرا یاد کنی یا نکنی باورت گر بشود گر نشود ، حرفی نیست اما نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست

-------------------------------------------------------------------------------

عشق ، صفا ، محبت!
i love you به شدت!
میبینمت به ندرت!
دوستت دارم به قدرت!

-------------------------------------------------------------------------------

به اندازه گریه گنجشک دوستت دارم فکر نکن کمه .گنجشک وقتی گریه می کنه ، میمیره!
منم آن قاب تهی خسته و بی تصویرم /// که برای تو و تصویر دلت میمیرم!

-------------------------------------------------------------------------------

کنار آشیانه تو آشیانه می کنم / تمام آشیانه را پر از ترانه می کنم / یکی سوال کرد برای چه زنده ای؟ و من برای زندگی تو را بهانه می کنم!

-------------------------------------------------------------------------------

سر تا سر صحرا تو بخواب و نهراس...
شیران همه میدانند تو آهوی منی!

-------------------------------------------------------------------------------

آنقدر که نفس بجای عشقت زدم / عشقت بجای نفسم می آید...

-------------------------------------------------------------------------------

آنقدر رنجی که دنیا با دل من میکند با دل هر کس کند او ترک دنیا می کند / با خودم گویم که فردا ترک دنیا می کنم چون تو هستی نازنین امروز و فردا می کنم...

-------------------------------------------------------------------------------

چقدر این دنیا زیباست ، زیبایی دنیای منی تو ، می درخشد خورشید در قلب آسمان آبی ، نورانی ترین صحنه ی زندگی منی تو.

-------------------------------------------------------------------------------

در این زمانه هر مجنونی صدها لیلا دارد ، هر شیرینی در قلبش هزار فرهاد ، من همان مجنونم که تنها لیلای من تویی تنها عشق و سرپناه من تویی...

-------------------------------------------------------------------------------

به حال و هوای تو آمدم در دنیای عاشقی ، در همان هوا ، حس کردم در حال خودم نیستم ، در برابر تو مات و مبهوت ایستاده ام.
انگار مست مست بودم ، مست شراب چشمهای تو.

-------------------------------------------------------------------------------

عشق کلامی است جاودانه ، معنای واقعی عشقی تو ، این راه بی پایان است ، اول راه من و توییم و آخر راه از عشق هم مردن
اگه فراموشم کنی
میرم سراغ سرنوشت
میگم چرا اسم منو
فقط تو قلب تو نوشت
اگه فراموشم کنی
سلطان قصر غم میشم
مثل یه شمع بی فروغ
لحظه به لحظه کم میشم ...

-------------------------------------------------------------------------------

هر لحظه هر جا که میرم
حس نگاهت با منه
این دل بی طاقت من
قید تو رو نمی زنه
بذار 1 بار نگات کنم
از جون و دل صدات کنم
هر چقدر دلتنگی دارم
هدیه به اون چشات کنم

-------------------------------------------------------------------------------

ﻫﻤﻪ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﺑﯽ ﺟﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪ
ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﻋﻬﺪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﻗﻠﺐ ﻫﻢ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﯿﻢ
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻋﻬﺪ ﻫﺎﯼ ﻏﯿﺮ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﺎﺷﺪ
ﺷﮑﺴﺘﻨﺸﺎﻥ ﯾﮏ آﺩﻡ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ

-------------------------------------------------------------------------------

عشق مهمانی مودب است که ورودش را با ضربه های قلب اعلام می کند.

-------------------------------------------------------------------------------

تا حالا به دو تا چشمات توجه کردی؟
با هم میخوابن
با هم بیدار میشن
باهم میخندن
با هم گریه میکنن
ولی هیچ وقت همدیگرو نمیبینن
اینو میگن دوست داشتن!
دوست دارم حتی اگه نبینمت!!!!

-------------------------------------------------------------------------------

توی کلبه توی بیشه رو بخار پشت شیشه مینویسم تو عزیزی از گذشته تا همیشه

-------------------------------------------------------------------------------

فلک در دفتر عشقم قلم زد ، چه اوقات خوشی داشتم بهم زد ، الهی ای فلک چرخت نگردد ،‌ که چرخت ارزوهامو بهم زد

-------------------------------------------------------------------------------

گاه ای نازک دلم یاد رویت میکند ، گاه با دیدار گل یاد بویت میکند ، گاه با دلواپسی در کنار پنجره ، از هزاران قاصدک پرس و جویت می کند

-------------------------------------------------------------------------------

گرچه یاران فارق اند از یاد من ، از من ایشان را هزاران یاد باد...

-------------------------------------------------------------------------------

تنهایی را بهانه کردم گریستم تا کسی نداند عاشق کیستم ، تنهایی بهانه ای بیش نبود ، هر چه بود در قلبم فقط یاد تو بود

-------------------------------------------------------------------------------

فهمیدی تصادف کردم ؟ بذار برات بگم ، تو جاده چشات ، اتوبان نگات ، خوردم به خوبیات ، چپ کردم واسه صفات ، قربون وفات ، عزت زیاد!!!

-------------------------------------------------------------------------------

دوستان من مثل گندمند
یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی
و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند . .

-------------------------------------------------------------------------------

بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند ،
در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد . .


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ما را در گوگل محبوب كنيد!
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 4,451
  • بازدید کلی : 145,090
  • تبليغات
    اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها